onsdag 17 juni 2015

Äntligen...

Som jag längtat, men nu är det dags. Efter en grym men oerhört rolig i stimulerande vår så klämtar frihetens timma. Äntligen får jag skurgolv under bara fötter och kan sova med öppet fönster mot sommarnatten. Nu ska huset fyllas av familj, sommar och fest en härlig känsla, hus tycker inte om att vara ensamma och övergivna precis lika lite som människor. Nu ska innanfönstren ut och sommaren in...

Har inte riktigt haft ro att skriva på bloggen med allt jobb och samtidig rivstarten på Café Länsmansgården som startade som en hobby men är på väg att att bli något helt annat. Inte kunde vi ana att det skulle bli en sådan succé. Nu krävs nya ställningstagande hur vi ska gå vidare. 

Men innan dess vill jag begrava tårna i mjuktgräs, sticka näsa i en av de blommande rosbuskarna och ta kaffet med mig ut och sätta mig i solen på trappan framför Odensvi.
Tillbaka ...

Inga kommentarer: