torsdag 14 oktober 2010

Dörrvred och höstsol...

Vilken härlig höst torsdag än kan vi njuta av färgprakten. Mitt jobb som egen företagare innebär en del ojämnheter när det gäller arbetsbelastning men numera för söker jag verkligen njuta av mina lediga stunder. På väg till ett möte idag fastnade jag i en grym kö in till stan en timme totalt stilla och därefter 5 km i timmen. Naturligtvis blev det inget möte istället ett besök på Nacka byggnadsvård. Letade runt ett tag och hittade ett fint dörrvred som de naturligtvis inte hade inne. Mörkt, tungt och runt i handen precis den rätta känslan. Kollade Gysinge också på nätet men vi får se.

Dörrvred från Gysinge

Avslutade dagen med Zumba tillsammans med yngsta dottern som är hemma hur kul som helst 50 galna kvinnor som skakar loss. I morgon ska bästa arbetskamraten och jag skriva bok igen och plocka upp alla trådar från Venedig.

Sov gott i höstmörkret

Inga kommentarer: