torsdag 12 april 2012

Huset som väntar.....

Någon som vill ta sig an ett hus på Gotland? Just nu ligger denna gård ute på Bovision.
Drygt 3 milj men ändå så mycket för pengarna. Huset verkar ha det mesta av den ursprungliga inredningen kvar och vad som döljer sig bakom alla lager färg kan jag bara drömma om.
Vilken sal att duka gästabud i och utanför väntar den gotländska naturen. Kakelugnen och golvplanken väcker husrenoveraren i mig och hade vi haft så fina köksskåp som här hade vi varit lyckliga. Hoppas nu att ingen med alltför mycket renoveringslust sätter tänderna i det här genuina huset.
Nu blir det arbetsresa till Sundsvall...

3 kommentarer:

Mäster Henrik sa...

oj oj oj oj vad jag skulle vilja...

Therése sa...

Väldigt, väldigt vackert :)

En njutning för öga och själ!

Anonym sa...

Någon som har för mycket pengar? Jag kan ta emot;-)
Och sedan ta mig an!