lördag 21 januari 2012

Nu är det mitt!!!

Nu är det mitt och fåglarnas!! Jag kunde naturligtvis inte motstå det fina fågelhuset så det fick följa med hem. Huset får mig att drömma om sommar och trädgård, blommande rosbuskar och en lite gammal oredig och frodig trädgård. Nästa vinter tänker jag att det ska pryda framsidan utanför köksfönstret på Odensvi, så här hemma har vi det bara till låns. Efter en intensiv arbetsvecka med några dagar av arbete i Sundsvall har vi nu planerat för både längre och kortare byggperioder och så har vi hunnit tänka om kring köket. Vi fixar det själva med hjälp av familjen. Vi funderar en hel del över hur vi ska fixa riktiga trälådor utan att behöva lägga ner för mycket jobb på konstruktionen så det blir nog en mix av eget byggande och loppisfynd. Detta kommer vi att få återkomma till under våren.
ha en skön lördagkväll.....

Inga kommentarer: