torsdag 31 maj 2012

Mer rör.....

Har nu lugnat ner mig från rörchocken igår och istället börjat fundera på lösningar. Det fortsätter att hända saker i huset, toan på plats, handfatet, duschen, kökskranen och diverse annat...imorgon tar VVS-killarna ledigt. Efter en månads strejk ska dom nu på kurs ett par dagar. Ja, tålamod är en dygd när man umgås med hantverkare. El-killen hoppas jag blir färdig imorgon men fortfarande är det en del som inte är på plats. Kanske vi kan hoppas på att det blir klart. Imorgon kommer också grävmaskinen så äntligen blir vi av med högarna framför huset. Inga byggbilder idag då jag försöker hålla mig från huset för att inte drabbas av alltför stor bygglust det vore inte bra eftersom jag och en kollega slutspurtar med vår bok. Men kaffepannan bidrar till vissa pauser i solen även om vinden kyler.
Ha en fortsatt bra vecka...

Inga kommentarer: